Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 22:53 - Намери ме !
Автор: blackrose Категория: Лични дневници   
Прочетен: 975 Коментари: 4 Гласове:
0

Последна промяна: 20.11.2006 22:54


Отново пускам бавната музика ... абе животът си е сложно нещо и най - вече любовта ... Защо не може всички да са щастливи ? Защо не може всеки  да обича и да бъде обичан в замяна ? Толкова ли е трудно и непостижимо това ? Явно е така ... но ЗАЩО?
Омръзна ми от въпроси, на които не мога да си отговоря  !  Но как  да престана да се питам като всичко е толкова сложно ,а не намирам обяснение ... Иска ми се мечтите ми да се сбъдват , но уви не е така . Иска ми се момчето , което харесвам също да ме харесва ,а не да ме възприема като " просто приятелка" ...  Искам , искам , искам ... искам много неща,  но нито едно не става .. е как подяволите да не се питам " Защо е така ? " ....
Всякаш съм насред пустинята и каквото и да поискам знам,  че няма да го получа  или ще е просто мираж , една недостижима мечта !
Питам се и чакам отговор , чакам го отчаяно , но ... уви отговор няма ... докога ще е така Няма ли кой да се смили над измъчената ми душа и да ми отговори?
Не искам да съм повече като глас в пустиня , искам някой да ме изслуша и да ми каже, че отговор има за всичко и той е някаде тук и ме търси .. НАМЕРИ МЕ !


Тагове:   МЕ,   намери,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kolibri - никога
21.11.2006 23:00
не се получава онова което искаш, но и това което получаваш не винаги е нежелано. Искам и желая са мааалко различни неща, едното е егоистично, в което няма лошо всички сме е гоисти, но при желанието има като че ли едно отдаване... ;) МИР
цитирай
2. blackrose - :)
21.11.2006 23:17
kolibri да напълно съм съгласна с теб ! Но не трябва ли човек да е понякога и малко егоист .. или поне що се отнася до собственото му щастие ...
Усмивки
цитирай
3. kolibri - :)
21.11.2006 23:25
щастието е доста относително нещо, трябва да има база за сравнение... но както и да е, УСМИВКИ и на теб ;)
цитирай
4. blackrose - :)))
22.11.2006 15:15
kolibri всеки е щастлив по свой си собствен начин ... понякога някак си необичаен или дори странен , но все пак щастлив.. животът е достатъчно дълъг и в същото време прекалено кратък , но база за сравнение винаги се намира :)
Още повече усмивки :))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackrose
Категория: Лични дневници
Прочетен: 254943
Постинги: 111
Коментари: 430
Гласове: 918
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930